dinsdag, september 20, 2005

September Morning

Gisteren, heel vroeg uit de veren en richting Kuringen gereden, Tine zou met me meegaan naar het Schullensmeer. Er was veel mist, de opkomende zon gaf een mooie gloed. Ik wist dat ze er schapen gefotografeerd had, en ze wou me die tonen. Na kilometers wandelen, geen enkel schaap te bespeuren.
Mijn benen voelde aan als elastieken :) Maar ik heb me goed geamuseerd, voor herhaling vatbaar, maar dan veel minder kilometers!!! Toch vroeg ik voor vandaag een vroege wandeling te maken hier in Lommel :) Tegen de avond een mail dat ze te moe was.
Deze morgen, stond ik daar alleen, te GENIETEN van een mooie zonsopgang, zonder Tine ;)

Maar waar we gisteren zo lang naar zochten is naar Lommel gewandeld denk ik , meer dan 300 schapen tesamen grazend in het septemberzonnetje ;)
Dus één maal raden voor wie deze foto is :)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

whoooeeehaaaa ja ja ik hoef niet te raden voor wie die is ;-P hihihi
btw, de link naar mijn site is verkeerd..nog altijd zo moe? ;-)
Nee volgende keer nemen we de 4x4 en rijden lekker van het ene plekje na het andere !!!!!
Mooi fotos vooral die laatste hahaha!
2 uur, tied vur et bed... sloppel

Anoniem zei

Die hebben dan hard moeten rennen van Hasselt helemaal naar Lommel en wat een grote kudde wel 300 schapen, heb je nog een praatje met de herder gemaakt?

Evgeny zei

Nice photo ;)

Anoniem zei

Nice one ;)

http://perplex.dk/photoblog/index.php