vrijdag, september 16, 2005

Memories



Een dag zoals een ander, maar toch weer anders. De gedachten aan mijn vader waren vandaag sterker dan anders.
Mijn vriendin Tine haar grootvader was begin deze week opgenomen in het ziekenhuis, met veel pijn, vandaag zou hij geopereerd worden.
Nadat ik een gevraagd intervieuw had afgewerkt via internet moest ik er even op uit. Omdat ik nog wat paddestoelen wou fotograferen had ik het bos opgezocht. Maar ik vond mijn draai niet. Ik voelde de angst van Tine, en ik weet verdomd goed wat dat is. Alles komt dan weer terug, de onmacht, de pijn, het verdriet, het afscheid van mijn lieve vader....
Ik zocht een rustig plaatsje op bij het water, weg van alles, even alleen. De tijd had ik niet in de gaten, dat alles nu maar goed gaat met Tine's grootvader.
Tegen de avond een telefoontje van Tine, de operatie is geslaagd! Ik was zo opgelucht!
Een dag zoals een ander, maar toch weer anders....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Monique, je bent zo een lieve meid met zulk een gouden hart. Je steun betekende veel voor me vandaag. Bedankt ((((HUG))))

Anoniem zei

Mooi plekje om je even terug te trekken. En alles is gelukkig goed gegaan met Tine haar opa.