donderdag, augustus 04, 2005

De Heestert


Vanmorgen een ritje gemaakt net over de grens, nabij de Weebosch- Bergeijk. Een mooie streek, ik kom er veel omdat het maar enkele kilometers van ons vandaan is.
Mijn oog viel op deze schilders, ik moest meteen aan een goede vriendin van me denken omdat ze gisteren ongeveer hetzelfde taffereeltje tegenkwam ;)
Ik stopte even en maakte een praatje met de schilders. Fotograferen en schilderen (vertelde me de oudste man), beiden hebben we oog voor detail, en schoonheid..... ik moest hem gelijk geven, zelfs zijn borstel hield hij met liefde vast.
Tijdens ons gesprek vertelde mij over de mooie plekjes waar hij zoal geweest was, mijn oren spitste zich zodat ik niks zou vergeten ;) Het was een aangenaam gesprek, ik ben alleen benieuwd hoe het schilderij er zal uitzien als het klaar is.

1 opmerking:

Anoniem zei

Van toeval gesproken ja. Ik heb de dame die ik gezien heb niet aangesproken omdat ze zo verdiept was in haar schilderen en nergens anders oog voor had.