zondag, juli 24, 2005

Spike



Zaterdagmorgen, om 07.00u, ons hondje Spike met spoed naar de dierenarts.
Na bloedtest blijkt dat ze baarmoederontsteking heeft :(
Ze liep al enkele dagen met opgetrokken lijfje, haar ogen vertelde me dat er iets mis was.
Dus afgelopen zaterdag stond ik met haar bij de dierenarts, de baarmoeder zou verwijderd worden. Omdat ze zo klein is (ze weegt amper 2.5 kg) zal het voor haar vechten worden.
Het waren zware uren voor me, ik was zo bang dat ze het niet haalde
Na de operatie kon ik haar ophalen, ze stond te kwispelen in haar recoverybox. Het werd me even teveel. Thuis gekomen zorgde ik dat ze rustig en warm lag. Ze was zo versufd.
Vandaag gaat het al wat beter, ze eet toch weer een beetje, en vind het zalig dat ze even op haar geliefkoosd plekje in de tweezit kan liggen.
Het zal nog even duren voor ze weer de oude is. Poco, ook een vlinderhondje vind het maar niks, hij kan nu geen streken uithalen met haar, en bekijkt alles van op een afstand.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig, dat ze weer een beetje eet ja en Poco zal voorlopig wat voorzichtig met haar moeten doen geen renspelletjes enz.

Sterkte

Anoniem zei

Spike wordt zo weer de oude, poco zal haar daar wel bij helpen :)
Schattige foto van Spike, hihi dat tongske

Anoniem zei

How are you little Spike are getting better day by day?