donderdag, juni 21, 2007

Zomer

De zomer is vandaag begonnen, maar van zomer was niet veel te zien.
De komende week zou het ook niet zo denderend goed weer worden.
In onze tuin waren we gisteren onkruid aan het plukken, en ik zag presies witte knopjes aan de hazelaar, het zijn jonge hazelnootjes :) Wel schattig nu ze zo wit zijn.
Onze lavendel staat nog in volle bloei, en ruikt heerlijk. Tijdens mijn fietstochtje weer een ree gezien. Een Vale Gier was nergens te bespeuren, toch kreeg ik net nog een smsje van een vriend/vogelaar dat hij er eentje zag overvliegen in Genk.
Hier in Lommel is er dinsdag ook eentje gezien, stel je voor dat zo eentje op je voederplankje zit s'morgens ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo ga je soms voorbij aan mooie dingen in de natuur, nu ga ik morgenochtend ook in mijn hazelaar op zoek naar die mooie witte nootjes, is mij nog nooit opgevallen. Prachtige foto's weer Monique!!! Een vale gier op een voederplankje mmmmmmm...:)Have a nice weekend.