vrijdag, juni 15, 2007

Fietsen

We hebben er allemaal wel eentje, een stalen ros ;) Wij wonen nabij de Nederlandse grens, een plaats waar heel veel gefietst wordt.
Ik hou ervan om door de bossen te fietsen, de geur van de dennebomen, de stilte. Daarom probeer ik bij goed weer dagelijks een half uurtje te fietsen, ik hoef de straat maar over te steken en kan zo kilometers ver in alles rust fietsen op de vele fietsroutes die hier te vinden zijn.
Jammer dat op sommige plaatsen de processierups verpakt in grote zijde zakken in de eikenbomen hangen, bah ik krijg jeuk als ik er nog maar aan denk.
Meestal doe ik dezelfde route, daar waar af en toe een ree de fietspad oversteekt, en konijntjes langs de kant zitten te spelen. Wat is het hier toch mooi wonen.


1 opmerking:

Anoniem zei

Amai. nou ik ben niet vaak jaloers, maar zoveel bosfietspaden bij de hand, wow, ja het is er zeker mooi wonen!!!(:

Slukes jij lucky one ;)