dinsdag, april 11, 2006

Lommels debat

Het was me wat vandaag…
Ik mocht getuige van een debat, gevoerd tussen een schaap, een varken en 2 geiten....

Al snel bleek dat de geiten niet op hun mond waren gevallen.
De bruine voerde het "hoogste" woord....

Het varken zweeg, en luisterde....

Mevrouw schaap kon het allemaal niet volgen en het varken riep ze even apart voor een onderonsje....

Maar mevrouw was wat slechthorig....


Waar het over ging, ik heb er het raden naar....het koude weer, de komst van de paashaas?... Geen haan die ernaar kraaide….aha, nu weet ik het, de nog steeds durende ophokplicht misschien ? ;)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha té grappig =D

Anoniem zei

Amai gij zijt ene lolbroek;))

Wat ze elkaar te vertellen hadden was vast veel zinniger dan menig menselijk debat!!!

Het varken is tevreden over het eindresultaat, zo te zien.

Monique zei

Het zou ook kunnen dat ze het over die neuspiercing hadden, who knows :)

kinderboerderij uden zei

hallo monique,

geweldige plaatjes! ik ben zo vrij geweest het hele logje in het kader van de ophokplicht van de dieren op onze kinderboerderij over te nemen voor de weblog: http://kinderboerderijuden.web-log.nl/kinderboerderijuden/2011/02/ophokplicht.html
mocht je hier bezwaar tegen hebben laat het me dan weten.