maandag, oktober 03, 2005

Verrassing


Klik op de foto voor groter formaat

Een tijdje geleden vroeg Karen De Smet, een talentvolle kunstenares om een foto van een Roodborstje na te tekenen in pastel. Deze zou ze overhandigen aan de Vogelbescherming Vlaanderen.
Omdat ik regelmatig samenwerk met de Vogelbescherming kon ik dit zeker niet weigeren.
Karen stuurde me via mail enkele weken geleden een foto van het eindresultaat, op dat moment nog niet ingekaderd, toen al was ik aangenaam verrast.
Vandaag kreeg ik van de voorzitter, Jan Rodts, een mailtje met daarin een foto van Karin tesamen met de ingeframede Roodborst. Ik heb het zelden gezien, zo mooi!
Mijn petje af voor Karen!
Via de postbode kreeg ik uit Nederland nog een pakje van een heel goede vriendin, met daarin een mooi geschenkje voor Joyce...
En, het doktersbezoek was positief!!!......... een dag vol verrassingen! Bedankt xxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterende pastel net levensecht, dat oog is ongelofelijk, met de reflectie erin. Kunstenares met pastel tekent kunstenares met de canoncamera na:+))Chapeau voor beiden.

Anoniem zei

Het is levenecht, inderdaad een heel talent iemand! wat leuk om zo een dag vol verrassingen te hebben. Het is je gegund. Ik was vooral erg blij te horen dat je doktersbezoek positief was.

Anoniem zei

Great use..Total solutions for digital camera...Visit ==> www.mycameraworld.blogspot.com