vrijdag, juli 06, 2007

Sweet Sixteen


Het waren drukke weken hier, veel bezoek, cadeautjes en taart :)
Joyce keek er al een tijdje naar uit en vorige week was het dan zover, 16 lentes jong!!!
Het werd jammer genoeg geen poolparty wegens het slechte weer, maar toch nog een dag voor haar om nooit te vergeten.
Waar is die tijd, ik weet het nog goed hoe ik er zo naar uitkeek, de tijd van spiegelbollen in de discoteken, om de zoveel dansliedjes een slow.....
Deze week was ik aan de beurt, alweer een jaartje ouder, zucht:(
Een nieuwe camera en een lensje ;) voor ons beiden, we kunnen er weer tegen.
Ik had een fijne dag, Tine nog bedankt hé xxx
Nu maar hopen op goed fotoweer want de laatste week is het niet echt zomers te noemen met al die regen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, wat te zeggen: waar blijft de tijd en kleine meisjes worden groot. Veel plezier op het pad des levens en met je nieuwe camera en lens, hopelijk zullen we van de resultaten kunnen meegenieten.:))

Anoniem zei

Happy birthday to mother and daughter!

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

pieterbie zei

Hey, je hebt inderdaad een heel knappe dochter hoor! Joyce is nu toevallig één van mijn favoriete namen, mijn lievelingstante heet Joyce. Ik vind het ook een tijdloze naam.
Mijn oudste zoon werd vorig jaar in oktober 16.
Hierbij links naar enkele fotookes van mijn kindje:
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/000/011/875/20070408/dyn008_original_467_700_pjpeg_11875_8ae20fb3a11432713c9a4bfc17f4f332.jpg
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/000/011/875/20070510/dyn003_original_600_600_pjpeg_11875_ef6bfbb44ca65a7ff92dfe8980081ff0.jpg