maandag, oktober 10, 2005

PBase Magazine


Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van PBase, ze vroegen om een interview van mij voor hun magazine.
Het was een hele waslijst met vragen, Tine mijn vriendin heeft tesamen met haar man Eddy voor de vertaling gezorgd, waarvoor nogmaals mijn dank :)
Vandaag kreeg ik dan het resultaat te zien :)
Jullie kunnen hier de magazine downloaden in pdf.
Morgen gaan we naar het Europees Parlement, tesamen met Vogelbescherming Vlaanderen. Er worden dan 190.000 handtekeningen overhandigd tegen de vogeljacht op Malta , we doen de fotoreportage.
Ik hoop dat al deze handtekeningen deze moorden kunnen stoppen.
Meer hierover kan je hier lezen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je Pbase-interview is toppie en ziet er prachtig uit en geeft precies jouw fotografisch kunnen weer.

Ja en de vogels gaan ons allemaal ter harte!!!

Anoniem zei

proficiat my friend met het interview op pbase. :-)

Anoniem zei

Jammer, dat het PBase-magazine een e-magazine is:((

Anoniem zei

Proficiat Monique!!! Een heel mooi interview.