woensdag, augustus 03, 2005

Recyclage in het Park


De zoveelste Lommel Leeft avond , het was weer een enorm sucses! Vanavond Circus in het Park met optredens van Cirque de la Lune, Boris Isnietsch, Versilli, Va Fan Fahre, Dirty Fred, Guido Belcanto.
Dirty Fred, was er één van, hij is een politiek incorrecte Amerikaan met een doorwinterde circusact. Soms op het randje van de wansmaak, maar steeds verrassend...
Hij leerde de kinderen recycleren, wel op zijn manier.... en de kinderen hadden het er niet moeilijk mee ;)

Foto's van deze avond weldra online.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha wat een recyclage foto hahaha was je er mooi weer op het juiste moment.. echt plezierige foto's .. Bedankt voor de lach :)

Anoniem zei

Dat rechtse jongetje zijn jasje is helemaal opgesleten aan het einde van zijn mouwen. Hoorde hij bij de act???

Monique zei

Was me niet opgevallen ;)De jongetjes werden zo uit het publiek gehaald. Het zal zijn lievelingsjasje zijn, lekker versleten :) Heb ik ook met mijn jeans.

Anoniem zei

Toen ik dat rechtse jongetje zag moest ik gelijk aan de musical Oliver Twist denken, daar zou hij als acteur prima in hebben kunnen meedoen:))