dinsdag, maart 15, 2005

Verliefd

Vanmorgen was het zover, het eerste lentezonnetje, het zingen van de vogels, heerlijk.
En mij kennende moest ik daar weer goed van profiteren.
Hup, camera in de auto en weg was ik
Het plezier was echter van korte duur, een grote zwarte modderplas belette me nog verder te rijden, de auto zakte dieper en dieper.... oeps ik zat vast, en kon niet meer vooruit of achteruit :(
Na een tijdje kwam er een behulpzame spotter aangereden met de auto en heeft me eruit getrokken. (Moest je dit lezen, nogmaals bedankt)
Toch had ik geen zin om nu al naar huis te gaan, en ben ik een andere richting uitgereden.
Mijn handen, mijn broek, leek wel of ik aardappelen had uitgedaan op het veld.
Maar ik was er geraakt :)
Al die ellende was snel vergeten na het zien van een verliefd koppeltje Staartmezen.
Weer thuisgekomen heb ik toch maar eerst de auto gewassen ;)

Geen opmerkingen: